Kokonaisvaltainen isännöinti

Saatte kauttamme kokonaisvaltaista isännöintipalvelua

Isännöinti
Isännöintitehtävät voidaan jakaa hallinnollisiin, taloudellisiin sekä teknisiin tehtäviin. Hallinnollisia tehtäviä ovat mm. kokoukset, kiinteistön sopimusasiat, yhtiön työntekijöiden työsuhdeasiat, ilmoitusvelvollisuudet ja juridiset asiat. Taloudellisia tehtäviä ovat taloussuunnittelu ja laskentatoimi. Teknisiä tehtäviä ovat päivittäisen korjaus- ja kunnossapitotoiminnan järjestäminen, pitkän tähtäimen kunnossapitosuunnittelu sekä peruskorjaus- ja rakennuttamisasiat. Ylläpidämme alan osaamista ja palveluverkostoa. 

Taloushallinto
Hoidamme ammattitaidolla taloyhtiöiden kirjanpidon, vastikevalvonnan, lainahallinnan, ostoreskontran sekä palkkahallinnan. Käytössämme on Domus-ohjelmisto. Ohjelmisto mahdollistaa reaaliaikaisen pankkiyhteyden omalla monipankkiohjelmalla sekä valmiuden vastaanottaa taloyhtiöille tulevat laskut sähköisessä muodossa. Taloushallinnon tehtävät hoitavat pääasiassa kirjanpitäjät ja kiinteistösihteerit.

Asumisen palvelut
Asumisen palvelut käsittävät mm. asukastiedottamisen ja taloyhtiöviestinnän, autopaikka-, avain- ja saunavuorojen hallinnan sekä vika-, häiriö-, muutto- ja muutostyöilmoitukset. Näiden asioiden avuksi olemme ottaneet käyttöön taloyhtiösivut, joiden kautta asukkaat, osakkaat ja hallituksen jäsenet saavat tietoa sekä voivat hoitaa asioita joustavasti. Asumisen palveluita hoitavat isännöitsijät ja kiinteistösihteerit.